woensdag 11 oktober 2006

Beter dan scheepsrecht.


Delft – Ik denk dat met je Enclave des Papes, Côtes du Ventoux nooit de mist ingaat. 2002 was een heel vrolijk jaar, 2003 was wat stoerder en donkerder en voor de wijn uit 2004 liet ik jullie al eens omfietsen. En nu ligt 2005 in de schappen bij Albert Heijn. Heerlijk sappig rood en zwart fruit. Een complete kloostertuin aan kruiden en mooie tannines.

Stevig onder de drie euro.

Ik ben niet de enige die jullie voor deze wijn wil laten omfietsen. Wijnschrijvers Nicolaas Klei, Hubrecht Duijker en Harold Hamersma prijzen de wijn in hun respectievelijke boekjes ook aan. Drie meningen en drie keer zeer tevreden. Drie maal is ook bij wijn scheepsrecht. En dan hebben we het nog niet over de prijs gehad. Deze week kun je de wijn uit de schappen van de supermarkt halen voor €2,49. Hij voldoet dus ruimschoots aan mijn criterium van omfietswijn. En daarmee ben ik de vierde aanbeveler. Dat is beter dan scheepsrecht.

Een aantal lezers van ODD is gratis abonnee op het ODD-Wijnalarm. Dat betekent dat je een mailtje krijgt als er een omfietswijn is te halen. Wil jij ook een ODD-Wijnalarm? Meld je dan hier

Geen opmerkingen: