zondag 28 augustus 2005


Het toverwoord


Veldhoven – Het toverwoord van deze zomer is logeren. Niet alleen in een hotel of een Franse auberge, maar juist bij familie of vrienden. Deze zomer is er veel gelogeerd. Ik denk dat Nienke dit jaar wel de kampioen logeren is. Zij logeerde niet alleen bij oma’s en opa’s, maar ook bij andere familieleden en vrienden. Dieuwertje logeerde ook en natuurlijk logeerden Corien & ik ook heel wat af deze zomer. Een van de laatste logeerders (een nieuw woord) van deze zomer waren Benthe en Sietske.

Je ziet Nienke, Benthe, Dieuwertje, Sietske en Emma in het bad bij Saskia & Sander.

Zij gingen uit logeren bij hun nichtjes Nienke, Dieuwertje en Emma in Veldhoven. Sander stuurde me er een paar foto’s van die ik graag met jullie wil delen.

Na het bad met natte haartjes nog even voor de tv.

Inmiddels zijn de scholen weer begonnen en zijn we ook allemaal weer aan het werk. Vandaag vertrekken Corien & ik weer naar Delft. Dan komt er ook aan onze logeerpartij bij Els & Ad een einde.

Geen opmerkingen: