woensdag 4 februari 2004


Volgend jaar misschien


Roan eet alleen.Helmond – Mijn is mamma gaat iedere maandag- en donderdagavond naar school
Als mama weggaat, is papa nog niet klaar met werken. Dan komt er altijd iemand leuks oppassen, Nellie, Guido, Ilse, Marlotte en vandaag was het weer Anne-Sofie.
(Via deze weg willen pappa & mamma daar graag iedereen voor bedanken)

Maar dat is niet het verhaal bij de foto.

Eigenlijk vind ik dat ik al helemaal zelf moet kunnen eten. Dat kan ik ook wel, maar meestal duurt dat te lang.
Maar vanavond zag ik aan papa dat we tijd genoeg hadden, dus na een aantal protesten mocht ik van pappa helemaal alleen mijn eten opeten. Zonder hulp!
Na drie kwartier had ik het grootste gedeelte van de inhoud van mijn bord in mijn mond zitten en een beetje op de tafel, stoel en vloer en pappa.
Ach, voor een beginnend alleen eter valt het mij niks tegen.

Ik kan niet wachten tot ik een stukje in pappa's auto mag gaan rijden, maar pappa zei dat ik daar nog te jong voor ben.
Volgend jaar misschien....

Een bijdrage van Roan

Geen opmerkingen: