Not Her Majesty’s PleasureIn de brief van het paleis staat dat men de poster niet zelf had gezien. Dat begrijp ik. Het personeel van Buckingham Palace kijkt niet in dergelijke etalages. De poster was onder de aandacht gekomen van het paleis "through a series of complaints which we have received from members of the public". Dat is duidelijk. In de brief legt men ook uit waarom het niet door de beugel kan. Men zegt dat de foto "does not comply with the guidelines on the use of the Queen's image and clearly carries no endorsement." Wel dat zijn serieuze klachten. Daar zullen ze bij Ann Summers wel van onder de indruk zijn. Zij zullen hun fouten nu wel inzien. Helaas ik moet u teleurstellen. Uit het antwoord van directrice, Jacqueline Gold, maak ik op dat zij haar fout slechts ten dele in zag: "At Ann Summers, the only mistake we accept responsibility for is the misconception that the Royal Family have entered the 21st century with a sense of humour. We are committed to our window displays and feel that they should be taken in the light that they were intended - as a humorous celebration of the Golden Jubilee." En alsof dat nog niet genoeg was hebben ze ter gelegenheid van het gouden jubileum van de Britse vorstin een gouden vibrator - a limited edition – in de aanbieding die men de fraaie naam 'Her Majesty's Pleasure’ hebben gegeven. |
New York View from Summit One Vanderbilt
2 maanden geleden