zaterdag 29 januari 2011

Wees lief en win een e-reader

Delft - De commercie maakt je wijs dat je op 14 februari een cadeautje (bloemen, kaart, bonbons, horloge, diamanten ring o.i.d.) moet geven aan je lief. Laat ik de winkeliers er even aan herinneren dat Valentijnsdag gaat over de anonieme liefde. Je stuurt het meisje of jongen van je dromen een brief c.q. kaart waarin je hem of haar op de hoogte brengt van je gevoelens, maar je ondertekent met ‘Jouw Valentijn’. Zo hoort dat. Ik begrijp wel dat dit commercieel niet erg interessant is en dus doen de reclamejongens en – meisjes net alsof het over de liefde gaat. En dat lukt ze aardig want de cadeauwinkels, boek- en bloemenwinkels doen het steeds beter. Sony wil ook wel een graantje meepikken van dit toenemende succes van Valentijnsdag. Als je tussen 1 en 10 februari een romantische, grappige of stoute tekst post op de website readersinlove.com maak je kans op een zilveren Sony e-reader. Maar om een kans te maken op deze prijs moet je je vrienden op Twitter of Facebook vragen om op je te stemmen. Dat betekent dat je jouw liefde niet bepaald anoniem aan iemand kunt verklaren. De 5 inzendingen die de meeste stemmen krijgen, verdienen een zilveren Sony Reader Pocket Edition, met de eigen boodschap als welkomsttekst. Dat is natuurlijk wel een cadeau voor je lief waar je indruk mee maakt.

1 opmerking:

Anoniem zei

haha ik heb hem en als je de mogelijkheid hebt om hem gratis te krijgen, zou ik die zeker aangrijpen. Mijn e-reader is onmisbaar geworden en wordt overal mee naartoe genomen!
marlotte