donderdag 18 november 2010

Dit keer geen dranghekken

Delft – Ik heb niet de indruk dat Nederland de afgelopen weken in de ban van Toy Story figuurtjes is geraakt. Wat de Zaanse grootgrutter met voetbalplaatjes wel lukte, blijkt niet te werken met deze 16 Disneypoppetjes. Ik heb geen kinderen rond de kassa’s zien rondhangen, wachtend op overtollige poppetjes. Dat was bij de voetbalplaatjes anders. Toen moesten er dranghekken aan te pas komen.

Het is de laatste week van de actie en gistermiddag was er een ruilmiddag in mijn vaste AH-winkel. Kinderen zag ik er nauwelijks. Hel leek meer op een ruilmiddag voor het personeel van de zaak. Ik heb de geheel computer geanimeerde film nooit gezien, maar ik begrijp dat de verhalen over Woody en Buzz Lightyear vooral in 3D erg leuk zijn. Dus misschien toch maar eens langs gaan met een of meer kleinkinderen.

Geen opmerkingen: