zaterdag 18 juli 2009

Jonah blaast bellen


Vught – Onlangs is mijn appartement helemaal gerenoveerd. Het is daardoor binnen nu veel ruimer en comfortabeler. De lezers van ODD die mijn woning na de renovatie hebben gezien, zullen het van harte met mij eens zijn.


 Jonah blaast bellen vanaf het verruimde balkon van oma Annefien.


Maar niet alleen mijn flat, ook het balkon aan de achterzijde van mijn woning is nu veel ruimer. Je begrijpt dat ik daar erg mee in mijn nopjes ben.

 Jonah blaast bellen vanaf het verruimde balkon van oma Annefien.

Maar niet alleen ik ben er tevreden mee. Ook mijn kleinkinderen hebben nu veel meer ruimte op het terras achter mijn appartement. Jonah blaas vandaar de bellen de ruimte in. Ik wilde die foto’s graag delen met de lezers van ODD.

 Jonah blaast bellen vanaf het verruimde balkon van oma Annefien.


Een bijdrage van Annefien

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto's. En wat een mooi uitzicht.
Groetjes, Nellie