vrijdag 3 juli 2009

DJ Benthe en DJ Sietske


Delft – Op dinsdag en woensdag ben ik in de studio van Stadsradio Delft te vinden. Ik maak dan twee programma’s. Op dinsdag om 17:00 en op woensdag om 11:00 uur wordt UitgeDOKterd uitgezonden. Hierin bespreek ik de nieuwste platen en boeken. Op zondagavond om 21:00 uur gaat de Jazzmix de lucht in. In dat twee uur durende programma draai ik splinternieuwe, maar ook oudere jazzplaten. In het programma van a.s. zondag – dat je ook hier via internet kan beluisteren – word ik terzijde gestaan door Benthe en Sietske.

Benthe aan het werk aan de schuiven.

Zij hebben gistermorgen t.b.v. dit programma een paar jingles ingesproken. Luister dus a.s. zondag om 21:00 uur naar de Jazzmix en hoor de jongste medewerkers van de omroep in actie.

Sietske spreekt een jingle in.

De beide dames vonden het reuze spannend om te doen, maar waren na afloop ook reuze trots op het resultaat. En terecht. Ze doen het allebei geweldig.

Geen opmerkingen: