donderdag 28 februari 2008

Goed begin van fietsseizoen


Delft – Officieel begint de lente pas op 21 maart, maar ik houd me vast aan de datum van de klimatologische lente: 1 maart. Dat betekent dat dit weekend de lente begint. Haal de fiets maar weer uit het vet, want het fietsseizoen is daarmee ook weer begonnen. Hoewel je natuurlijk ook mensen hebt, zoals al ik, die ook in de winter doorfietsen.

Borgoantico Rosso di Puglia.

Dat komt omdat ik graag met rinkelende fietstassen rijd. Tassen vol met omfietswijn. Op dat gebied heb ik ook weer een tip voor jullie. Je moet even naar de lokale Plusmarkt rijden. Daar hebben ze de Borgoantico Rosso di Puglia in de reclame. Normaal met € 3,69 ook al niet duur, maar deze en volgende week slechts € 3, =. Het is wijn uit de hak van Italië. Vol met zondoorstoofd fruit. Warmbloedig rood. Stoer en toch zacht. Niet alleen lekker bij een kruidige Italiaanse pasta, maar ook heel goed te combineren met een bonenschotel, tortilla of taco’s.

Geen opmerkingen: