donderdag 27 december 2007

Geef me je stem


Delft – Afgelopen jaar heb ik een aantal foto’s ingezonden naar het AD. Daarvan zijn er ook een aantal gepubliceerd. De foto bij dit stukje is één van de 80 foto’s die bovendien is geselecteerd voor ‘Mijn 2007’ een overzicht van de meest bijzondere nieuwsmomenten van AD-lezers van het afgelopen jaar.

Dit is de geselecteerde foto.

Duizenden AD lezers hebben het afgelopen jaar (nieuws)foto’s ingestuurd naar de krant. Uit al deze foto’s heeft de redactie van het AD een selectie gemaakt. Een deel van deze 80 foto's is zaterdag 22 december j.l. in een uitneembare bijlage in AD gepubliceerd. Alle 80 foto's zijn te zien op een reizende tentoonstelling in de bibliotheek van Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam.

De data hiervan zijn:

  • 24 december 2007 – 14 januari 2008
    Bibliotheek Utrecht, adres: Oude Gracht 167, Utrecht
  • 14 januari 2008 – 4 februari 2008
    Bibliotheek Den Haag, adres: Spui 68, Den Haag
  • 4 februari 2008 – 3 maart 2008
    Bibliotheek Rotterdam, adres: Hoogstraat 110, Rotterdam
  • 17 maart 2008 – 26 april
    Bibliotheek Amsterdam, adres: Oosterdokskade, Amsterdam

Daarnaast zijn alle 80 foto’s genomineerd voor de verkiezing van de beste nieuwsfoto 2007, die AD vanaf 22 december op internet houdt. Je kunt dus op mijn foto stemmen. Klik daarvoor hier en geef je stem aan mijn foto. Alvast bedankt.
De foto stond eerder ook al op ODD

Geen opmerkingen: