woensdag 3 december 2003


Swingen met Sinterklaas


Dieuwertje drinkt uit haar bekerEindhoven - Wisten jullie al, dat ik tegenwoordig helemaal zelf op mijn stoel kan klimmen. En dan bedoel ik niet dat leuke stoeltje dat ik van Overopa voor mijn verjaardag kreeg, hoor, daar klim ik allang in. Nee, ik bedoel de kinderstoel! En dan gebruik ik ook geen opstapje, hoor. Kom op, dat is voor watjes, niet voor doerakken als ik. En dan ga ik dus mijn boterham opeten. Of niet, als ik het niet lekker genoeg vind. Net als vandaag. Ik kreeg een halve boterham met filet americain van pappa en een halve boterham met smeerkaas. Nou, die laatste helft heb ik mooi laten liggen, zoals jullie op deze foto kunnen zien. En mijn haar zit zo wild, omdat ik voor het gemak mijn elastiekje uit mijn haar had getrokken. Ik loop de hele kamer rond, klim en klauter overal op en sleep overal het speelgoed naar toe. Ook haal ik graag de speelgoedzakken in de box leeg. Als ik dan uit de box gehaald word, kun je precies zien waar ik gezeten heb, verder ligt de hele bodem vol met speelgoed!
O ja, Sinterklaasliedjes zijn geweldig, daar kun je nog eens op swingen! En als mijn grote zus zingt, dan 'zing' ik ook mee, op 'aaaa'. Vinden pappa en mamma leuk, vandaar.

Een bijdrage van Dieuwertje



Geen opmerkingen: