zondag 14 december 2003


De boom staat er al


KerstklokjeDe kerstboom van Corien & FransDelft – Vorig jaar kochten we een kerstboom met kluit. Na de feestdagen ging die met emmer en al het terras op. En wonder boven wonder bleef de boom prachtig groen en begon in het voorjaar zelfs uit te lopen. Gisteren hebben we hem weer naar binnen gehaald. We moesten wel want de forse storm had de boom al omver geblazen. 's Avonds hebben we hem direct maar opgetuigd. Het is lang geleden dat de kerstboom zo al vroeg stond te pronken in onze huiskamer. Het is er overigens echt eentje uit de categorie ‘klein maar fijn’.

Stuur hem op
Vorig jaar riep ik de ODD-lezers op om een plaatje te maken van hun boom en die naar me te mailen. Ik ontving een aantal fraaie bomen. Zo konden we toen zien hoe en waar de boom er bij jullie bij stond.
Dat wilde ik dit jaar ook maar weer doen. Heel veel ODD-lezers hebben immers inmiddels een digitaal cameraatje. Maak een plaatje van je boom en stuur hem naar me op. Zet er wel even bij wat je inspireerde om hem zo op te tuigen. Dan zorg ik dat de ODD-lezers ook dit jaar weer mee kunnen genieten van de kerstboom in jullie huis of tuin.

Kerstman op een slee



Geen opmerkingen: