vrijdag 26 december 2003


Heb ik de kleinste?


Floris en zijn kleine boompjeUtrecht - Op mijn hand heb ik mijn kerstboom. Dat kan niet iedereen zeggen. Slechts 30 cm groot is mijn boom. Compleet met alletjes en lampjes. De bedoeling is dat de boom ieder jaar groter wordt want, of course, het is een echt levend boompje. Veel groter heb ik hem op dit moment ook liever niet. Ik woon namelijk niet heel riant, maar in een studentenkamertje twaalf hoog aan de rand van het centrum van het mooie Utrecht.
Vanuit mijn raam heb ik prachtig zicht op de
Domtoren
. En dat is, in tegenstelling tot mijn boom, zeker niet de kleinste. Met zijn 112m was hij zelfs voor lange tijd de grootste toren van Nederland. Ik zal goed voor mijn boompje zorgen zodat hij mee kan groeien met mijn woningen en er over een paar jaartjes grote cadeaus onder passen.

Voor iedereen wens ik een prettige, gezellige kerst!



Een bijdrage van Floris
Kerstman op een slee


De kerstbomen vliegen nu achter elkaar mijn mailbox binnen. Ze komen binnen van heel de wereld. Dat is heel erg leuk. Zo kunnen we zien wat er in de kamers van onze ODD-lezers staat en iets van hun kerstsfeer meebeleven. Er is echter een nadeel. Ik kan er niet meer op laten stemmen in het ODD-filiaal. Ik kan maar een poll tegelijk draaien en de boom moet er tenminste 1 dag op staan, vind ik. Dus de polls stoppen. Maar blijf de bomen insturen.

Geen opmerkingen: