dinsdag 2 december 2003


De E van Emma


Emma slaapt heerlijkEindhoven - Hoera, Zondag was ik twee weken jong en ein-de-lijk is mijn navelstrengetje afgevallen! Wat ik zoal doe? Ik drink graag bij mamma, vooral 's avonds. Dan lig ik lekker op schoot en als daar een slokje borst bij kan, is het helemaal goed. Ik poep en plas mijn luiers vol en verder slaap ik heel veel. Ik lig overdag graag in de wagen in de huiskamer en 's nachts slaap ik net zo lekker in mijn eigen bedje. Laatst heb ik twee nachten zes uur achter elkaar geslapen. Dat vond mamma geloof ik wel fijn. Toch heb ik het de afgelopen twee nachten niet gedaan, want dat drinken vind ik juist weer fijn. Zo hebben we om de beurt toch ons pleziertje, ja toch? Als er visite komt gedraag ik me keurig, ik laat me lekker kroelen door iedereen. O ja, vanmorgen lag er bij de schoenen van mijn grote zussen ook een cadeautje voor mij van de Sint! Kreeg ik een mooie pyjama en een chocoladeletter. Een E, had-ie toch al goed onthouden, die Sint! Maar ik kan 'm niet opeten, dus gaf ik 'm maar aan pappa en mamma.

Een bijdrage van Emma



Geen opmerkingen: