zondag 4 mei 2003


Foutje


 Michelle Plummer Merthyr Tydfil - De 35-jarige Michelle Plummer – grote fan van de Britse voetballer David Beckham – huilt al dagen tranen met tuiten. Ze liet de naam van haar voetbalheld als een tatoeage aanbrengen bij de lokale tatoeëerder Mike Williams in Merthyr Tydfil, South Wales. Er had toen al een lampje moeten gaan branden bij Michelle. Mike man vroeg haar: ”Wie is dat dan?” Michelle, een ongehuwde moeder van drie kinderen, schreef de naam voor hem op een papiertje. Toch schreef Mike de naam fout op haar rug. De 'h' ontbreekt en dus staat er Beckam op de onderrug van Michelle Plummer. ”Ik ben er helemaal kapot van”, aldus Plummer. “Ik verafgood Beckham en wilde daarom zijn naam op mijn lichaam”. En ging het nou om Ruud van Nistelrooij of Ole Gunnar Solskjaer, dan is een spelfout volgens Plummer nog wel voorstelbaar. Tatoeëerder Mike ontkent alle schuld. Hij beweert dat Michelle de naam zelf fout heeft geschreven op het briefje. ”Ik ben nu eenmaal geen voetbalfan”, voegt hij er aan toe. Het aanbrengen van de foute tatoeage kostte Michelle £30. Het laten verwijderen via laser kost enkele honderden. De gedupeerde vrouw overweegt nu de zaak voor de rechter te brengen. Ze wilde de naam van Beckham op haar rug op hetzelfde plekje en in hetzelfde lettertype als Beckham zelf. Die heeft daar de naam van zijn zoon Brooklyn staan.
Michelle heeft inmiddels haar vakantie geannuleerd. ”Ik schaam me dood in een bikini.” zegt ze zachtjes huilend.


Geen opmerkingen: