zondag 2 december 2001

Kitty is een superpoes
Delft – Poezen zijn heel belangrijke dieren. Praat er maar eens over met een poezenbezitter. Het eerst dat hij of zij je zal uitleggen is het feit dat je een poes nooit bezit. Het is eerder andersom. Ik ontdekte nu een weliswaar kleine, maar we heel bijzonder poes op het net. Haar naam is Kitty. Poezenliefhebbers die bovendien goed overweg kunnen met een fotoprogramma hebben het dier in allerlei situaties neergezet. Ik wacht nu op “Kitty met Harry Potter”, “Kitty met George Harrison”, “Kitty met Benthe”, “Kitty met Nienke”, “Kitty met Sinterklaas” “Kitty met Louis van Gaal” en “Kitty met Kerst”.
Het is slechts een kwestie van knippen en plakken. Ik denk dat Connie in Australië het kan. Van haar ontving ik ooit heel leuke bewerkte foto’s van Nienke. Ik ben benieuwd.

Klik naar de vele gedaanten van Kitty

Nog 29 dagen tot de komst van de Euro

Geen opmerkingen: