dinsdag 4 december 2001

“Hoe gaat het met Benthe?”
Den Haag - “Hoe gaat het met Benthe?”, vraagt een collega op het werk. Ik ga er meteen even voor zitten en begin te vertellen over de vorderingen van m’n jongste kleindochter.
“Heb je foto’s?”, wil een ander weten. Ik schud mijn hoofd.
“Wat is dat, een opa die geen foto’s bij zich heeft. Wat ben jij voor een opa”, roepen ze gezamenlijk quasi verontwaardigd.
“Ik heb iets veel beters”, zeg ik en laat op mijn computerscherm de homepage van Benthe zien, die door haar tante Heike is opgezet.
De dames bekijken alle foto’s.
“En nu komt het mooiste”, zeg ik, “Iets waar weinig opa’s tegen opkunnen. Ik kan je een printje meegeven”.
Ze lachen hartelijk als ze weer naar hun eigen werkplek teruglopen.
Nieuwsgierig geworden? Gebruik dan de klik hieronder om er heen te surfen.
En vergeet niet om iets in het gastenboek te schrijven. Dat vinden de ouders van Benthe en ik heel leuk.

Klik naar de site van Benthe

Nog 27 dagen tot de komst van de Euro



Geen opmerkingen: