donderdag 5 november 2009

Door weer en wind


Omfietswijn volgens de ODD-standaard.Delft – Omfietswijn is wijn met een erg goede prijs-kwaliteitverhouding. Daarom zijn ze er in alle prijsklassen. De chiquere wijnen komen op ODD niet aan bod. Die kunnen jullie makkelijk zelf vinden. Ik worstel nog met een nieuwe ODD-standaard voor omfietswijn. Een trouwe lezeres deed me de suggestie om niet meteen de prijs op te trekken naar vijf euro, maar eerst eens rond te neuzen voor vier euro. Voor haar en alle andere wijnliefhebbers heb ik toch weer een omfietswijn gevonden voor de oude prijs. Het is de Trivento Mixtus Merlot Malbec 2009 van Albert Heijn. Normaal kost een fles van deze vriendelijke zachtfruitige Argentijnse wijn op één cent na vier euro. Deze week gaat daar een euro vanaf en kun je wijn voor 2,99 euro meenemen.

Trivento Mixtus Merlot Malbec 2009, daar ga je van zingen

Ik zou er maar een voorraadje van aanleggen. Fiets er met lege fietstassen desnoods in weer en wind maar even voor om. Ik heb er overigens ook niets op tegen als je comfortabel met de auto gaat. In zo’n geval kun je meteen de weekendboodschappen meenemen. Ik ken trouwens ook ODD’ers die het nog comfortabeler doen. Zij regelen het vanachter de computer.

2 opmerkingen:

Sassefras zei

Ah, het is toch nog gelukt zie ik!
Weer bij AH ook. Zijn de wijnen bij andere winkels/supermarkten niet van dezelfde kwaliteit, of blijven ze in de aanbieding nog steeds te duur?

webbeheerder zei

Ik heb ook bij andere supermarkten wel omfietswijnen gezien. Maar die zijn of te duur of ik heb zo supermarkt niet in mijn omgeving.