vrijdag 9 oktober 2009

Simson is zonnig


Helmond – In januari meldde Marlotte dat haar moeder het gezin een paard cadeau had gedaan. Inmiddels zijn we tien maanden verder en is de stal van Els opnieuw uitgebreid met een paard. Het is een fraaie ruin met de naam Simson. Dit keer is het geen cadeau, maar is het paard exclusief voor Els. Dania wordt nu alleen bereden door Marlotte. Els wilde zelf ook een paard en koos voor Simson. Het is het dier waarop zij ooit les kreeg.

Els met haar nieuwe vriend Simson.

Het is dus eigenlijk een hereniging van paard en berijdster. We kennen de naam Simson natuurlijk van de verhalen uit het Bijbelboek Richteren. De naam betekent zonnig. En als ik Els goed beluister, geldt dat ook voor het karakter van haar nieuwe viervoeter.

1 opmerking:

Anoniem zei

HAllo , Ik had een vraag .

De pony simson is die nog steeds bij jullie? Volgens mij is dat mijn oude pony waar ik vroeger op reed.Zou graag wat will horen van U

mvg