donderdag 29 januari 2004


Twee druppels water


Jolijn met Wes en mamma Onke met Daan.Gemert – Afgelopen dinsdag brachten Corien & ik met Els en Jolijn een bezoek aan Onke en haar zoontjes Daan & Wes. Het was een bezoek op de valreep. Onke & Johnny gaan immers binnenkort verhuizen. Heel veel huisraad was al in dozen opgeborgen. Zodra het mogelijk is kan het gezinnetje, inclusief opa Cor, verhuizen naar hun nieuwe onderkomen elders in het dorp. Na een heerlijk kopje Senseo haalden Onke jaar jongens naar beneden. De kereltjes zijn al flink gegroeid. Wes is goed op weg om de achterstand in gewicht in te halen. Nu pas konden we goed zien dat het een eeneiige tweeling is. Ze lijken op elkaar als twee druppels water. Nadat de oudtantes Els en Corien de jongens hun flesje hadden gegeven, konden ze even uitpuffen bij Jolijn en Onke. Het leverde een fraaie foto op.




1 opmerking:

Mark zei

Hey.. na lang zoeken een foto van Onke en der 2 klein jong.. toen nog.
Ben vroeger veel me haar omgegaan.. Nu alweer een heel tijd niet. Zou ik wel weer leuk vinden.
Kun u meer vertellen waar ze woont (nog steeds in de drossard de la courtstraat)
Ik zou het leuk vinden als ze mijn email adres zou krijgen
markromeijnsen@hotmail.com

Kei bedankt..

Gr.. Mark