maandag 19 januari 2004


Op weg naar een appeltje


Sietske kruipt naar het appeltje.Helmond – Het afgelopen weekend waren Corien & ik weer in Stiphout. We maakten een gezinsfoto. De foto was een cadeau van onze kinderen voor ons dertigjarige huwelijksfeest. Dat was in 2001. Het blijkt lastig om een datum te prikken waarop iedereen bij de fotograaf kan zijn. Zaterdag kwam het ervan. We togen, inmiddels vier kleinkinderen verder, met z’n allen naar de fotograaf. Op de datum van ons huwelijksjubileum was alleen Nienke nog van de partij. Inmiddels zijn daar Benthe, Dieuwertje, Sietske en Emma bijgekomen. De foto geeft dus niet helemaal meer de situatie aan van 2001. Gelukkig maar! Het werd zaterdagmorgen een gezellige boel bij de fotograaf. Terwijl de volwassenen de wensen voor de foto bespraken, verkenden de kleinkinderen met hun opa de studio.
Dat leverde weer extra foto’s op. Deze maakte ik van Sietske terwijl zij een kunstappeltje probeerde te pakken. Ik heb de officiele gezinsfoto nog niet gezien, maar voor mij was het algeslaagd. Ik heb genoten van m’n kinderen en kleinkinderen in diverse groepjes bij elkaar. Ik zal jullie het officiele resultaat nog wel laten zien.




Geen opmerkingen: