zaterdag 20 september 2003


Nog even


Benthe heeft een plekje gevonden in de stoel uit de logeerkamer die tijdelijk tussen de kasten uit de studeerkamer beneden staan.Delft - Gisteren heeft Het Parkethuis het hout voor de nieuwe vloeren van de studeerkamer en de logeerkamer afgeleverd. Aanstaande maandag komt men de stapels hout omtoveren in vloeren. Hoewel ik inmiddels wel gewend ben aan het ongemak kijk ik er toch naar uit, want de kasten uit de studeerkamer staan in de huiskamer glorieus in de weg. Hoewel het schuifelen op de gang boven me nu zelfs in het donker gemakkelijk afgaat, wil ik inmiddels wel weer eens op een normale manier naar bed gaan. Ik wil weer gewoon overal bij kunnen. Alleen de kleinkinderen vinden die kasten en stoelen op ongebruikelijke plekken wel leuk. Er ontstaan allerlei spannende hoekjes waarin ze heerlijke kunnen spelen. Het is fantastisch om te zien hoe snel ze aan de nieuwe omgeving wennen. Alsof het huis van oma & opa er altijd zo uitziet.


Geen opmerkingen: