dinsdag 2 september 2003


Femke & Frank Jan gehuwd


Het bruidspaar Femke en Frank JanUtrecht – Frank Jan en Femke zijn getrouwd. De heugelijke gebeurtenis vond plaats op 21 augustus jl. in Utrecht. Mijn broer Martien stuurde me de foto van het bruidspaar toe. ”Ik vind het leuk om op ODD ook eens iets van de ‘andere’ kant van de familie te laten zien” was zijn motivatie. Hij heeft helemaal gelijk. Voor sommige ODD-lezers is echter wel een toelichting nodig. Martien kreeg de foto van zijn (en mijn) neef Andries, die te gast was op het huwelijksfeest. Frank Jan is een zoon van Martien & Saakje. Deze Martien is de zoon van Jan en dat is de broer van mijn moeder. “Als ik zo naar de foto kijk, denk ik dat Martien & Saakje binnenkort ook opa & oma zullen worden,” merkt mijn broer Martien op. Ik denk dat hij gelijk heeft. Er valt dus binnenkort weer wat de vieren.



Geen opmerkingen: