dinsdag 10 juni 2003

Het servies is klaar


Dit is het door Frans zelf ontworpen Senseo ODD-kopje. De verkoopprijs bedraagt € 5,= . Utrecht – Zoals bekend bestaat Douwe Egberts dit jaar 250 jaar. Ze vieren dit jubileum op heel diverse manieren. Met een open dag, met speciale koffie en met de uitgave van speciale kopjes. Ik was zeer verrast toen men mij aanbod een ODD-kopje te ontwerpen en te vervaardigen. Ik toog aan de slag en bedacht een kopje waarop in verschillende kleuren de letters ODD voorkwamen en bovendien de url van dit dagboek. Ik beschilderde het kopje zelf en liet het prototype in de bekwame handen van de mensen van Douwe Egberts achter. Het resultaat toon ik u hier. Het is een fraai ODD-kopje dat zeer geschikt is voor het drinken van een kopje Senseo.
Ik verwacht dat de kopjes tegen Sinterklaas in de winkels te koop zijn. Dan kan iedere lezer van dit dagboek zijn eigen ODD-kopje op z’n verlanglijstje zetten.


Geen opmerkingen: