dinsdag 16 augustus 2011

Eerst met de muis spelen

Delft – Heb jij een poes? En een scanner? Dan kun je jouw huisdier eeuwige roem bezorgen door haar op de scanner te leggen en het resultaat daarvan op The Cat Scan te plaatsen. Op deze blog vindt je al een aantal van deze CAT-scans. Sommige zijn heel grappig. Ik zou het overigens niet doorvertellen aan een bestuurslid van de Partij voor de Dieren. Die zullen er wel bezwaar tegen hebben dat jouw lieve huisdier op deze manier in zijn privacy wordt aangetast. Het lijkt me trouwens nog niet zo eenvoudig om de kat zo vereeuwigen. Mijn scanner maakt nog al een flink brommend geluid. En als de kat daarvan nog niet is weggesprongen zorgt het felle licht daar wel voor. Ik vrees dus dat je de poes met enig geweld onder de scanner moet houden. Het dier moet trouwens ook netjes stil zitten, want aan een bewogen poes heb je niets. Misschien helpt het als je haar eerst even met de muis laat spelen. Poezen vinden dat leuk geloof ik.

Geen opmerkingen: