woensdag 20 oktober 2010

We hebben de foto’s nog

Pisa - Het gebeurt me maar zelden dat ik iets uit het landschap herken wanneer ik als vliegtuigpassagier omlaag kijk. Slechts vlak voor de landing of kort na het opstijgen, herken ik nog wel eens iets. Ik hecht er dan ook niet aan om bij een raampje te zitten. Het grootste gedeelte van de reis zie je toch slechts blauwe lucht, wolken of zee. Op de reis vanuit Nederland waren we geland op het vliegveld bij Venetië. De terugreis deden we vanaf het vliegveld van Pisa. Tijdens de terugreis kwam ik bij het raampje terecht. Ik vroeg me af de beroemde scheve toren van de stad ook vanuit de lucht duidelijk zichtbaar zou zijn. Zoals je op de foto ziet, bleek dat het geval. We zijn inmiddels weer aan de slag in Delft. Maar gelukkig hebben we de foto’s nog.

Geen opmerkingen: