dinsdag 28 juni 2005


Stiphout vanuit de lucht


Helmond – Vorige week zaterdag hebben Piet en ik een rondvlucht gemaakt boven Stiphout. Door ingrijpende werkzaamheden aan onze huiskamer waren wij verstoken van internet, zodat nu pas het verslag volgt.

Klik op de foto en bekijk de vergroting.

Deze rondvlucht had ik gewonnen bij de Stiphoutse winkeliersvereniging. Ik was er in eerste instantie niet onverdeeld gelukkig mee...... Vliegen in zo'n klein vliegtuigje trok ons niet bepaald aan! Toen we op Eindhoven Airport arriveerden kregen we eerst een gedegen uitleg over vliegen, opstijgen etc., en eigenlijk verdween mijn ongerustheid na deze uitleg grotendeels. We liepen naar het vliegtuigje (4 persoons) en ik wilde graag voorin zitten. (Ik had per slot van rekening de prijs gewonnen, nietwaar?) Het was in één woord prachtig, en zeker voor herhaling vatbaar. Geen moment bang geweest, en een ervaring rijker. Als je hier klikt en hier en hier zie je drie luchtfoto’s van Stiphout. De kerk is een goed oriëntatiepunt. Als je goed kijkt, zie je zelfs de auto's van Ad en Els staan (het was op de familiedag).
Ook het perceel van Monique en Adrie is goed te herkennen.

Een bijdrage van Marjan

Geen opmerkingen: