donderdag 23 juni 2005


Goed gezelschap


Pascal & Maartje.Helmond – Op ODD staat een knopje met de uitnodigende tekst “send email”. Door daar op te klikken, kun je een email sturen naar de redactie van de site. Dat gebeurt met een zekere regelmaat. De schrijvers krijgen altijd een berichtje terug. Maar je moet er ook rekening mee houden dat je reactie op ODD verschijnt. Maar misschien is dat soms juist de bedoeling. Zo kreeg ik vandaag een reactie van Maartje over het stukje over het Limbo dansen. Ze schrijft: “Ik heb inderdaad tien Flügeltjes gewonnen met de eerste limbo wedstrijd.”. Dat betekent dat de redactie van ODD dus goed was geïnformeerd. ”Ik wil er wel even bijzeggen dat ik ze geen van alle heb opgedronken, maar heb uitgedeeld onder de deelnemers”, gaat ze verder met haar verhaal over de gezellige avond in café Zeezicht. ”Ik mag namelijk geen alcohol met mijn dieet. Ik was dus de enige die avond die nuchter was” licht ze het toe. Kijk en dat stond er niet bij in het stukje. Vandaar deze toevoeging. De foto bij dit stukje vond ik ook op de site van Zeezicht, maar op een andere avond. Hieruit blijkt bovendien dat Maartje altijd in goed gezelschap is.

Geen opmerkingen: