zondag 17 maart 2002

Ik zie, Ik zie, wat jij niet ziet


Klik voor de vergrotingWalton on Thames – "Wanneer je een vrouw diep in de ogen kijkt, zie je van wie ze houdt." zei mijn goede vriend Jim vorige maand tegen me. We zaten aan een tafeltje in zijn favoriete pub ‘The three Bears’ in Walton on Thames. Onze echtgenotes zaten tegenover ons. Ik boog mij dus voorover om de proef op de som te nemen. In de ogen van mijn vrouw weerspiegelde het kopje cappuccino, waarvan ze zojuist een slokje nam. “Rubbish,” antwoordde ik hem, “Als je wilt weten van wie ze houdt, kun je het maar het beste gewoon vragen.”Jim lachte en wees op de opengeslagen krant op tafel. ”Ik maakte maar een grapje. Kijk dit is Donna Ladd. In haar ogen zie je de liefde voor Guinness.”, zei hij, terwijl hij op een advertentie wees van de bekende Ierse brouwer. Ook nu bleek het echter slechts schijn. Donna toont in de advertentie het laatste nieuwtje van de bierbrouwer. Het zijn contactlenzen met het populaire bier. De speciale lenzen zijn gemaakt voor de viering van St. Patrick Day. We merken hier weinig van die nationale Ierse feestdag, maar het is wel een dag die de Ieren overal ter wereld vieren. Wil je het dus meemaken, ga dan naar de dichtstbijzijnde Ierse pub. Vandaag! Of klik anders naar deze sites.

klikje 1
klikje 2
klikje 3


Geen opmerkingen: