zondag 24 maart 2002

”Goedemorgen oma”


Goedemorgen omaHelmond – Ik ben altijd wat vroeger uit de veren dan Corien. Dat komt goed uit, want ik heb meestal allerlei karweitjes te doen. Zo lees ik de ochtendkranten uitgebreid, geniet van m’n geroosterde boterhammen met marmelade en drink thee, verder rommel ik wat op internet en handel m’n e-mails af. Wat ik zeker niet doe is mijn echtgenote wakker maken. Dat wordt in het weekeinde niet zo geapprecieerd. Maar op vrijdag had ik in Helmond een medestander. Benthe was er net als haar opa lekker op tijd uit. De kleine meid eet echter nog geen geroosterd brood. Ze heeft alleen nog maar interesse in melk. We moesten dus iets anders bedenken om samen te doen. We besloten een kijkje gaan nemen bij oma. En jawel, hoor ze sliep nog heerlijk. Ik stopte haar kleindochter bij haar in bed en langzaam werd Corien wakker. Tegen de brede glimlach van haar kleindochter had ze geen verweer. Dus heerlijk gingen ze samen onder de douche, maar daarover morgen meer.


Geen opmerkingen: