vrijdag 6 maart 2009

Dania verhuisd


Stiphout – Afgelopen week is Dania, het paard dat Marlotte beschouwt als haar kerstkindje, verhuisd. Het paard stond in een stal in Stiphout, maar is nu naar een stalhouderij even verderop verhuisd. Daar heeft het dier een splinternieuw onderkomen gekregen.

Marlotte laat ons Dania zien.

Voordat het zover was, namen Corien & ik samen met Els & Ad een kijkje bij Marlotte en haar paardje. Ze had het dier meegenomen naar de bak om het daar even te laten draven. Dania was wel blij met deze extra belangstelling op een zondagmiddag. Dankzij het bezoek kon de schimmel weer even lekker de benen strekken. De Poolse warmbloed merrie is een heel braaf beestje. Ze doet precies wat er wordt gevraagd. Klik maar eens hier en zie hoe ze door de bak beweegt.

Mijn kennismaking met Dania. FOTO:AD

Dania liet zich zelfs door mij rondstappen. Ik weet overigens niet over wie dat meer zegt. Over Dania of over mij.

Geen opmerkingen: