woensdag 4 februari 2009

Volop keus


Gemert – Via Els kreeg ik een pagina van het maandblad van supermarkt Jumbo in handen. Daarop een vraaggesprek met voedsel- en warendeskundige Onke. Er stond een bijna pagina grote foto van ons nichtje bij. Het gesprek ging over kauwgom. De keus daarin is namelijk nogal groot. Dat varieert van een fruitig stukje kauwgom, een verfrissende explosie of gewoon een lekker zoete kauwgombal.
“Als kauwgom zoet en roze moet zijn, kies dan voor Bubblicious of Bubble Gum. Dat zijn ook mijn favorieten als ik tussendoor wil snoepen”, legt Onke uit in het blad.

In een vraaggesprek legt voedsel- en warendeskundige Onke het een en ander uit over kauwgom.

“Wil ik na een boterham weer een fris gevoel in mijn mond, dan neem ik er eentje met mintsmaak”, gaat ze verder. “Dat is ook handig als je geen tandenborstel in de buurt hebt”, licht Onke haar opmerking toe.
“Voordat ik weer aan het werk ga, gaat-ie weer uit mijn mond. Onder werktijd kauwen we natuurlijk geen kauwgom”, merkt Onke op. Op de vraag welke kauwgom het beste verkoopt, legt ze uit: “Alle merken kauwgom zijn populair bij de Jumboklanten in Gemert. Er is ook voor elk wat wils. Ons assortiment is erg groot en de klant heeft dus volop keus”

Geen opmerkingen: