zaterdag 10 januari 2009

Wit Helmond


Helmond – Ja ook in onze achtertuin is het winter. De glijbaan voor Mees staat te wachten op betere tijden. Ook de tuinstoelen staan nu nutteloos onder een dik pak sneeuw. Op de vijvers en vennen in de buurt wordt druk geschaatst. Ik wou dat ik schaatsen kon, dan zou ik beslist ook van de partij zijn.

De tuinstoelen zijn nu nutteloos

Helmond is gedompeld onder een dikke sneeuwlaag en ik vind het helemaal niet erg. Ik verbeeld me nu dat het met de opwarming van de aarde dus wel meevalt. Helaas wijzen de resultaten van het smeltend ijs op de Noordpool wel op een ander scenario. Maar wie weet (hopen mag altijd) komen er wel betere (lees: koudere) tijden aan.

Nordic Walking kan heel goed in de sneeuw.

Binnen is het lekker warm dus veel last heb ik niet van de kou. En mijn favoriete sport, Nordic Walking, kan ook heel goed in de sneeuw. Binnen 10 minuten heb je het namelijk zo warm, dat je je handschoenen uit en je das af wilt doen.

Een bijdrage van Nellie

Geen opmerkingen: