maandag 7 juli 2008

Ook nog ‘De Klos’


Hazerswoude-Rd – Op zondag 22 juni vierden Martien en zijn dochters Carina, Barbara en Denise met een verrassingsfeest de 50ste geboortedag van zijn vrouw en hun moeder Nella. Bij binnenkomst van de feestzaal maakte Carina van de gasten een foto. Die foto’s komen allemaal in een boek waarmee Nella de dag steeds opnieuw kan beleven. Vandaag stuurde zij ons enkele foto’s toe. Ik laat ze hier zien. De onderstaande tekst is van Nella.

Op de kiek door Carina:het gezin van Saskia & Sander.

Het is nu twee weken geleden dat ik verrast werd met een verrassingsfeest ter ere van mijn 50e verjaardag. Martien en onze meiden, Carina, Barbara en Denise, hebben zich vele maanden ingespannen om mij een enorme verrassing te bereiden en het is ze waanzinnig gelukt!

Op de kiek door Carina:het gezin van Saskia & Bob.

Ik heb veel mensen mogen begroeten en jullie hebben kunnen zien dat ik door sommige bezoekers van mijn stuk werd gebracht. Veel jaren kwamen voorbij: lagere school, middelbare school, “de klos” (KleuterLeidstersOpleidingsSchool), werkkringen, vrienden en familie. Wat een rijkdom om deze mijlpaal met zo velen te mogen vieren.

Op de kiek door Carina.

In het weekeinde voor 17 juni werd ik op zaterdag ‘ontvoerd’ door goede vrienden, zondags hadden onze dochters een dagje uit verzorgd en zondag 22 juni ……..jullie zijn er getuigen van geweest. Het is bijzonder om zo’n feest te mogen vieren met velen die je dierbaar zijn en waarop je onverwacht oude contacten weer kunt verfrissen. Dank, dank, dank allemaal voor jullie aandeel!

Een bijdrage van Nella

Geen opmerkingen: