woensdag 26 maart 2008

Vakantiekiekje


Delft – Ik ben op watersportvakantie geweest met Dieuwertje & Abel. Je ziet ze op de foto. We hadden gehoord dat het altijd erg druk is in Londen, maar het viel reuze mee. Ik weet van mijn vader dat mijn oma & opa vroeger vaak naar Londen gingen. Dat kan ik me haast niet voorstellen, want ik herinner me mijn grootouders niet als watersportliefhebbers.

 Dieuwertje & Abel in Londen.

Volgens mijn moeder ben ik al eens eerder in Londen op vakantie geweest. Ik was toen een jaar of drie. Ik kan me er in ieder geval niet veel van herinneren. Het was toen volgens mijn moeder ook veel drukker. Nu is het in ieder geval erg rustig. We hebben een paar uur heerlijk gezwommen. Daarna vertrokken we met onze boot weer naar huis in Zwitserland.

Een toekomstige bijdrage van Karsten