dinsdag 8 mei 2007

Zo ziet klussen er uit


Delft – In het stukje ‘Klussen in de Ardennen’ legde ik uit hoe het kwam dat Corien & ik samen met de vier enthousiaste eigenaars aan het werk gingen in Le Moulin de Poulseur. “Daar zou ik wel eens een foto van willen zien”, reageerde Nellie ongelovig op dit feit. Inmiddels heeft de hoofdredactie van ODD van Adrie enkele afbeeldingen van dit arbeidzame weekend ontvangen. We delen daar graag een paar van met jullie.

Corien aan de slag in Le Moulin de Poulseur.

Corien & ik zullen er ongetwijfeld nog wel eens terug keren. Niet om het gras te maaien, maar om te genieten van het huis, de tuin en de gastvrije streek zo vlakbij Luik.

Frans aan het begin van een middagje maaien.

Terwijl Corien zorgde dat alle ramen weer glommen en ik bezig was om korte metten te maken met het gras, waren Adrie en Ad bezig om de laatste puntjes op te i te zetten in het huis. Alle kamers kregen een fraaie spiegel zodat de gasten netjes gekamd aan het ontbijt kunnen verschijnen.

Adrie en Ad aan het werk.

Monique en Els gaven de deuren van de garages een nieuw kleurtje. Even speelden ze met de gedachte om de deuren rood wit en blauw te schilderen. Het werd ten slotte stemmig rood.

Monique en Els bezig met de garagedeuren.

Inmiddels behoeft er niet meer geklust te worden. De eerste betalende gasten zijn inmiddels na een heerlijk weekend al weer tevreden naar huis en de volgende gasten zijn al weer onderweg naar de Ardennen. Het draait allemaal op rolletjes in de molen van Poulseur.

Geen opmerkingen: