woensdag 30 mei 2007

Mag ik even je aandacht?


Londen – Steeds meer ondernemers – groot en klein – gebruiken borden om de aandacht te trekken voor hun diensten of producten. Ze verschijnen op het trottoir voor hun zaak of op grote billboards. Dat hangt van het budget af. Ik kan niet na laten om ze te fotograferen zodra ik er een taalfoutje of grapje op zie. Daar hebben jullie al een paar keer iets over kunnen lezen op ODD. Mochten jullie in je woonplaats of op vakantie een grappig, fout, dom of anderszins opmerkelijk bord zien, stuur het dan even naar ODD.

Dat poorly-endowed zal nog het meeste pijn doen.

Dat je via een dergelijk bord niet alleen met je klanten kan communiceren bewijst Emily. Ze is haar man Steven zat en wil van hem af. Kennelijk krijgt ze thuis geen aandacht meer van de dirty, sneaky, immoral, unfaithful, poorly-endowed slimeball. Ze koos daarom haar toevlucht tot een billboard. De boodschap zal nu wel duidelijk zijn voor Steven. Ik zou maar eieren kiezen voor mijn geld als ik hem was. Zijn echtgenote heeft alles op film. Als het billboard niet werkt kan ze daarmee altijd nog terecht op het web. Ze zou de eerste niet zijn.

Geen opmerkingen: