donderdag 24 mei 2007

DrieMANschap


Helmond – Foto’s maken we altijd en overal. Iedereen heeft wel een cameraatje op zak tegenwoordig en een foto is snel gemaakt. Vooral kinderen en kleinkinderen zijn een gewild object om op de gevoelige plaat te zetten. Meestal probeer ik, als ik mijn clubje bij elkaar heb, de kleinkinderen op een groepsfoto te zetten. Dat lukt lang niet altijd. We ontmoeten elkaar meestal op verjaardagen of andere feestjes en dan is er al zoveel te doen.

Karsten en Abel op schoot bij opa.

Op de verjaardag van Sietske was ook iedereen er. Het kwam er niet van om de zeven nazaten gezamenlijk op de kiek te zetten. Toch beschouw ik dit driemanschap ook als een groepsfoto. Een kleintje, maar toch. De twee kleine kereltjes zullen zich de ontmoeting niet meer herinneren, maar ik vond het erg leuk om met Karsten en Abel op de foto te gaan.

Geen opmerkingen: