dinsdag 10 april 2007

Paasgroet uit Canada


Barry – Mijn computer is weer in gebruik en ik ben nu dus weer in de gelegenheid om een paar foto’s te sturen voor ODD.

In maart lag er nog flink wat sneeuw in Canada.

De eerste foto is een maand geleden gemaakt nadat we een goede sneeuwstorm hadden gehad. De auto was achtergelaten nadat hij vast kwam te zitten in de sneeuw. Soms kun je totaal niks zien. De weg verdwijnt helemaal net als bij jullie in dikke mist. De gemeente ruimt de sneeuw weg en als ze de auto zien gaan ze er wel omheen. Als ze de auto niet zien, heb je problemen en een beschadigde auto.

Sneeuw met Pasen in Barry, Canada.

De andere twee heb ik op Tweede Paasdag gemaakt voor de deur. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een witte Pasen heb meegemaakt, maar het is dit jaar gebeurd. De meeste sneeuw is al weer weg gedooid.

Spreeuwen op zoek naar iets eetbaars in het gras.

Maar op Eerste Paasdag lag er meer dan 15 cm. Het voorjaar is er al bijna want de roodborstjes zijn al weer aangekomen. Op de foto zie je dat de spreeuwen hongerig zochten naar wat eten in het gras. Ze kwamen in grote groepen aan vliegen.


Een bijdrage van Warren

Geen opmerkingen: