donderdag 21 september 2006

Terug naar toen


Delft – Gisteravond heb ik na bijna een jaar afwezigheid weer eens een paar uur op een politiebureau gezeten. Dat was in verband met het concert dat de Koninklijke Politiekapel Haaglanden aanstaande vrijdag geeft in de Rijswijkse Schouwburg. Voor dat concert hadden ze mij gevraagd om de publiciteit te regelen. Het concert is inmiddels uitverkocht.

Fotojournalisten mochten alvast even de sfeer van het concert proeven.

Dat komt niet alleen omdat de publiciteit zo netjes was geregeld, maar waarschijnlijk meer omdat Guus Meeuwis optreedt samen met de kapel. Gisteravond was de generale repetitie en fotojournalisten mochten alvast even de sfeer van het concert proeven. Dat was de reden van mijn terugkomst op een bureau. De Brabantse zanger en songschrijver repeteerde zo’n anderhalf uur met de kapel terwijl fotografen intussen wat plaatjes schoten. Na afloop had Guus ook nog even tijd om handtekeningen uit te delen aan fans die naar de repetitie waren gekomen.

Na afloop deelde Guus handtekeningen uit aan fans.

Morgenavond zitten Corien & ik in de zaal. Voor mij zit het klusje er weer op, voor de muzikanten begint het dan pas. Na de repetitie van vanavond weet ik dat het een gezellige muzikale avond zal worden.

Geen opmerkingen: