vrijdag 25 augustus 2006

Vakantie in British Columbia


Een Canadese gaai heeft belangstelling voor de politiepet die Corrie op haar hoofd heeft.Barrie – We zijn weer thuis van onze vakantie in British Columbia. We hebben erg genoten. Ik heb er een paar foto’s bij gedaan. De foto hier naast heeft wel een beschrijving nodig. Corrie en ik maakten een wandeling in de bergen naar de oude cederbomen toe. We werden daar opeens wat afgeleid door een paar vogels. Het zijn Canadese gaaien die ons om het hoofd vlogen. Vooral bij mij. Toen merkten wij dat ze op mijn pet landen. Ik had de politiepet op die ik ooit van Frans kreeg. Corrie zag dat ze pikten op het bruine knoopje dat boven op de pet zit. Dus zette ik de pet op Corrie's hoofd en maakte gauw even een foto. We lachten er hard om, daarna lieten de vogels ons met rust. Corrie brak haar rechterarm op twee plaatsen tijdens een wandeling in deze prachtige natuur.
De andere foto maakte ik op een andere wandeling toen we met Andrew op pad waren. Prachtige natuur, ik heb meer dan 300 foto’s gemaakt. Op de terugweg viel Corrie op de rotsen en brak beide botten net boven de pols van haar rechterarm. Bijna gelijktijdig kwam er een mevrouw die een eerste hulp doos bij zich had en zo kon de arm mooi gewikkeld worden. Toen we na een half uur de berg afkwamen, zijn we meteen naar de dokter gegaan. Die zette de arm en deed er gips omheen. Gisteren is Corrie hier in Barrie voor controle gegaan en alles was nog in goede positie. Op het werk werd haar verteld dat ze niet mocht werken met een gebroken arm en dus thuis moest blijven. Ze was erg teleurgesteld, want ze weet niet wat ze al die tijd thuis doen moet. Ze kan slechts haar linkerhand gebruiken.
Verder is het goed met ons. We hebben een fijne vakantie gehad en gaan nu weer aan het werk om de rekeningen te betalen.

Een bijdrage van Warrie

Geen opmerkingen: