maandag 16 september 2002


Even weg in eigen land


We reden via Helmond naar onze vakantiebestemming.Delft – De komende week zal ik geen aandacht besteden aan dit dagboek. Corien & ik vertrokken zaterdag al naar Brabant om present te zijn op het feest van Nellie. Zij vierde op die dag haar vijftigste verjaardag. Het werd een heel erg leuk feest met tal van bijdrage door familieleden. Zang & dans volop. Ik kom er later nog wel eens op terug, want er zijn heel wat leuke foto’s gemaakt.
De volgende dag was ook heel bijzonder. M’n jongste kleindochter Dieuwertje werd gedoopt. Na de kerkdienst kwamen familie en vrienden naar het huis van Sander & Saskia om de ouders te feliciteren en de kleine meid te bewonderen. Daarvan zette ik gisteren twee foto’s in het dagboek.
Na de lunch vertrokken Corien & ik vandaag naar een vakantiepark in Limburg. Morgen komen Bob & Saskia daar ook naartoe met Benthe. En op woensdag arriveren ook Nienke & Dieuwertje samen met hun ouders. Drie gaan er weer naar huis, maar Nienke blijft bij oma & opa en tante Saskia & ome Bob en Benthe.
We gaan dus leuke dingen doen. Geen tijd voor computers of het internet.


Geen opmerkingen: