vrijdag 14 november 2008

Geknipt voor ODD


Stiphout – De zelfportretten komen nog steeds uit Brabant. Dit fraaie portret is van Nellie. Ze had het zichzelf niet gemakkelijk gemaakt. Dat blijkt uit de tekst die ze opstuurde bij het portret.

De foto van Nellie is geknipt voor ODD.

“ Dit is mijn zelfportret. Het moest wat mij betreft aan een paar voorwaarden voldoen”, schrijft ze erbij. “Het moet o.a. duidelijk zijn wat hier gebeurt, zodat de titel verklaard wordt. Bovendien mocht de camera niet in beeld zijn, terwijl ik hem toch zelf maak, zonder zelfontspanner, want dat gaat een beetje moeilijk als je ondertussen geknipt wordt. Ik zat dus bij de kapper terwijl ik geniet van een kopje koffie”, legt Nellie verder uit.
Knap gedaan hoor. Inderdaad helemaal geknipt voor ODD
Inmiddels hebben elf ODD-ers een zelfportret opgestuurd naar de redactie. Laat je inspireren en stuur snel ook een zelfportret in. Dat kan makkelijk via deze klik

Geen opmerkingen: