zaterdag 13 november 2004


Zuster Dieuwertje


Dieuwertje is een bikkel. Terwijl dokter Jaap en zuster Dieuwertje steeds maar weer in haar zere voetje knepen bij het onderzoek, vertrok de kleine meid geen spier. Ze onderging het onderzoek heel dapper. Dus Dieuwertje is een kanjer.Eindhoven - Het vorige weekeinde heeft mamma bij ons alledrie de haren geknipt. Bij mijn zussen is er niet zo veel veranderd. De haren werden alleen een beetje korter. Maar ik ben lekker wel anders geworden, dus voordat jullie mij niet herkennen op Emma's verjaardag: even gauw naar de foto kijken.
Ik ben trouwens zaterdag ook naar het ziekenhuis geweest met pappa. Ik wilde net als Nienke springen, maar dat kan ik helemaal nog niet. Dus had ik een zere voet, waar ik niet op kon staan. In het ziekenhuis was een hele lieve zuster en weet je hoe die heette? Dieuwertje, leuk he?
Uiteindelijk bleek het met mijn voet wel mee te vallen, na twee dagen liep ik weer bijna helemaal gewoon. Maar soms zeg ik gewoon nog even, dat mijn voet pijn doet en dan vraag ik meteen of pappa of mamma mij willen dragen, slim he?!

Een bijdrage van Dieuwertje

Geen opmerkingen: