woensdag 16 juni 2004


Wave of despair


Corien toont op de parkeerplaats van de bibliotheek in Sandbach wat vlaggetjes waarmee de auto’s van de Engelsen zijn gepavoiseerd.Moston - We maakten er maandag maar weer een makkelijke relaxte dag van. Het was gewoon te warm om veel te ondernemen. We zijn wel even naar Sandbach gereden om the Times te kopen. Op de parkeerplaats bij de bibliotheek waar ik gebruik maak van de internetfaciliteiten wapperen de voetbalvlaggetjes ferm in de wind. Ik maak plaatjes van de diverse uitvoeringen. Martin, een oudere heer bij wiens auto ik een foto van Corien maak, noemt de wedstrijd van zondag "a thriller with a cruel final twist." Ik mompel iets begripsvols en knik maar eens. Omdat er weinig wind is, houdt Corien het vlaggetje strak. De automobilist vindt het wat statisch.
"Misschien moet je ermee zwaaien", suggereert hij.
"A wave of despair", lach ik. Het is eruit voor ik er erg in heb.
Martin knikt en zegt met een glimlach: "Zwaaien is misschien toch geen goed idee."



Geen opmerkingen: