dinsdag 1 juni 2004


De snorkels


Heel veel mooie vissen met allerlei felle kleuren en heel veel koraal in mooie kleurtjesWhaaaaah! PLONS, blub.…. Zo was ongeveer de volgorde van geluiden toen ik zaterdag van de boot in het azuurblauwe water sprong. Ik durfde in het begin niet zo goed te springen midden in de open zee met, hoe kan het ook anders, echt alleen maar water om je heen. Maar, ik was er nu toch, dus ik besloot toch maar achter Michiel aan te plonsen. Mijn eerste snorkelervaring (al heb ik dat 'rietje' niet gebruikt) was COOL! Heeel veel mooie vissen met allerlei felle kleuren (die helemaal niet banger zijn voor ons dan ik voor hen) en heel veel koraal in mooie kleurtjes. Ik vond het alleen jammer dat we niet van die flippers aan onze voeten kregen. Het leek me nou zo leuk om daar een x mee te lopen en helemaal om ermee te 'zwemmen'.

 Cocktailtjes drinken op ons privé-strandjeVerder doen we hier eigenlijk niet zo heel veel meer dan overdag op ons privé-strandje (wij zijn zo'n beetje de enigen!!) liggen (wel of geen zon) en 's avonds op het strand cocktailtjes drinken (Erg relaxed strandtentje met allemaal kussens, fakkels en kaarsen in het zand). En zo weinig mogelijk eraan denken dat het er al weer bijna opzit... (gelukkig hebben we de foto's nog...!)

Een bijdrage van Marieke


Geen opmerkingen: