vrijdag 7 augustus 2009

Op de cover


Twee exemplaren van het blad Catalyzer.Delft – Van de week ontving ik twee bewijsexemplaren van het blad Catalyzer. Ik kreeg de nummers omdat een foto van mij op de cover van het blad prijkt. De uitgever van het blad uit Cambridge vond de foto op mijn Flickr!-site. Al eerder werden er foto’s van mij gebruikt in een reisgids over Ierland. Ook werden er foto’s van mij van de Frauenkirche in Dresden gebruikt voor een beurs in Duitsland. In alle gevallen werd er netjes toestemming gevraagd voor het gebruik. De foto op de cover van het Britse universiteitsblad maakte ik toen Corien & ik samen met Bob & Saskia en de kleinkinderen een bezoek brachten aan Londen en de wisseling van de wacht bijwoonden. De originele foto zie je hier op mijn Flickr!

Geen opmerkingen: