donderdag 3 april 2008

Het laatste stukje op ODD


Delft – Het eerste stukje op ODD werd gepubliceerd op zondag 29 juli 2001. Daarna volgden 3263 stukjes. Iedere dag is er een nieuw stukje. Alleen op reis slaan we wel eens een dag over, want er is niet altijd een internetverbinding voorradig. Toch zijn er al meer stukjes dan dagen. Dat betekent dat er ook wel dagen zijn dat er meer dan één stukje verscheen op jullie favoriete site. Dat houden we toch maar mooi vol. Wanneer het laatste stukje zal verschijnen, kan ik dus niet voorspellen. Aan mij zal het niet liggen.

De mevrouw die juist voorbij liep, kijkt me wat wantrouwend aan.

Deze overpeinzingen deed ik toen ik in Engeland langs een pand liep van de Oddfellows. Eenmaal thuis zocht ik uit hoeveel het er precies zijn. Ik behoef de stukjes niet te tellen, want de computer houdt het netjes voor me bij. De foto heeft dus niets met de tekst te maken, maar ik vond het wel grappig om de plaat te laten zien in stukje 3264. Mocht jij ook een ODD-foto tegenkomen op je vakantie, stuur hem dan op.

Geen opmerkingen: