woensdag 16 april 2003

Samen lunchen


Eindhoven – Kleine meisjes worden groot en dat heeft duidelijk gevolgen. Zoals gisteravond: toen nam Dieuwertje 'bezit' van de kinderstoel en verhuisde Nienke naar een grote stoel. Samen met Nienke heb ik 's middags de kinderstoel weer 'klein' gemaakt en een grote stoel versiert.

De zusjes aan tafel. Dieuwertje in de kinderstoel en Nienke in de feeststoel

Nienke roept steeds: "Het lijkt wel een verjaardagsstoel, maar het is een feeststoel!" Ze is er wel trots op, op die stoel. De ene avond zal ze naast mij zitten, de andere avond naast Sander. En Dieuwertje bekijkt de wereld weer van een ander oogpunt en vindt alles schitterend!
Vanmiddag zat ik zo samen met mijn meisjes te lunchen: Dieuwertje pap, Nienke en ik tosti's. Toen moest ik wel een traantje wegslikken!


Een bijdrage van Saskia uit Eindhoven