dinsdag 11 januari 2005


Landenlijstje van Els


Helmond – Het landenlijstje van Dieuwertje heb ik bijgesteld. Els meldt namelijk dat Dieuwertje tijdens het familieweekend in België ook van de partij was. Ik heb het nagekeken op de foto’s en Els heeft gelijk. Het lijstje van Dieuwertje is dan ook fors gestegen. Van 0 naar 1.
Verder merkt Els op: ”Ik zet mijn vraagtekens bij de lange landenlijstjes.” Ze is namelijk wat sceptisch over de doelstelling. ”Is dit om te laten zien hoe ver men kan gaan, of hoeveel men kan veroorloven?” vraag zij zich af. Ze geeft het antwoord op deze vraag overigens meteen ook:” Natuurlijk draag je de herinneringen mee in je verdere leven, maar je kan ook van een paar landen intens genieten!”
Dat is kennelijk wat Els doet. ”Mijn behoefte om verder te gaan is nihil. Eigenlijk staat, als je het over vakantie hebt, Nederland ook op mijn lijstje”, aldus Els.

Landenlijstje van Els

Els in 2004 op de boot naar Engeland.
1. België
2. Duitsland
3. Engeland
4. Frankrijk
5. Luxemburg
6. Schotland

Geen opmerkingen: